130422

Idag är det exakt två månader tills vi åker till kroatien och vi har därför kommit fram till att vi dessa två månaderna ska leva så nyttigt som möjligt!
 Två månader utan onyttigheter borde man väl klara, eller?
Följ mig och se hur det går.
 Tränar fortfarande 4-5 gånger i veckan, dock i onsdags skada jag nacke/rygg på gymmet, man ska inte ge sig på saker man inte vet hur det fungerar!
Stack på jympa på torsdagen men kände där att jag nog skulle ta de lugnt några dagar vilket jag gjort, känner fortfarande av det men idag ska jag till gymmet och börja lite mjukt!:)
 
Helgen som gått har varit hur mysig som helst, i fredags var vi på Casual street food och bjöd ut min lillebror som blev 19 den 19/4.
Lördagen stack vi ut till mina föräldrar redan på förmiddagen för pappa skulle tattuera sig och jag skulle göra tårtor för att sen ha kalas vid 18 tiden:)
 Söndagen spendera vi i bokskogen och när vi sen kom hem på eftermiddagen somna hela familjen och vakna 18.10 !!
Så sen blev det mat och bara tog de lugnt framför tvn! :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback