effektiv, javisst

Igår kväll körde vi ut till Sofie m. familj och fika då vi skulle köpa bilstol från de till Liv :)
 Hade lite kläder till de nya tillskottet Allis :)
Även de underbara töserna Linnea och Nellie va vakna och de busa så med Liv :)
 
 
Idag har Martin varit hemma från jobb då vi båda är förkylda..
 Så under dagen körde jag till Coop för o inskaffa en kalender och fixa en grej på apoteket.
Väl hemma så har jag städat köket för att igen stöka ner för att laga middag också slängde jag ihop en blåbärspaj!
Middagen bestod av köttfärsröra med ris, majs, paprika.. Fantastiskt gott, så enkelt men det va såå himla gott.
 
Nu ska jag städa vardagsrummet så vi kan mysa mot kvällen med paj och film :)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback