Helgen med bilder och ord

I fredags var jag ute på Tango palatset med Kim och Catha, där blev det god middag som bestod av parma lindad fläskfile, klyftpotatis och go sås och till efterrätt blev det vanilj och jordgubbspannakotta, jätte gott!
Där va en show som kims kompis Marcus sjöng och några tjejer dansa, jätte grym kille på att sjunga!
Lördag körde vi ut till Kollin och Sandra så My och Liv kunde leka, så kul de har tillsammans:)
 My blir 10 månader den 30.e och igår gick hon helt själv flera meter, grym tjej!
Vi hade även gjort grillspett som vi tog med ut och grilla och till de åt vi potatisgratäng, sallad och vitlökdressing:)

Våra mystjejer! <3
 
Söndag morgon börja med en skön sovmorgon då Martin gick upp med Liv och sen vakna jag vid 10.40 och då va sconesen färdiga, MUMMA!
 Efter det körde Martin mig och Liv ut till mina föräldrar där även min syster med familj var.
Vi satte oss på en filt i gräset och lekte och mös en massa!
 
Martin kom ut igen vid 15 tiden och vi prata lite och sen körde vi hem vid fyra.
 När vi kom hem storstäda vi tillsammans ( så mycket fortare det gick jämfört när jag försöker på dagarna ensam med Liv:P )
 
 

Ikväll blir det taco mys och film!
Bra avslut på en väldigt trevlig helg:)
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback