Helgen

Fredagen börja när Martin kom hem från jobb så stack jag och Åsa och körde ett snabbpass på gymmet, kondition blev det, 26 minuter på crosstrainern, första gången (förutom indw) jag kände att jag hade klarat minst 10 minuter till, när jag börja kunde jag kanppt andas efter 11 minuter:)
 
När jag kom hem åt vi och sen mös vi framför film och gick o la oss redan runt 23 tiden!
 
Lördagen börja med frukost med familjen för att sen bege sig till gymmet med Annelie.
 Värmde upp 13 minuter på Crosstrainern sen blev de ben och rumpa och slängde in lite sidfläskövning också ;)
 När jag var gående hem skicka Sandra sms och fråga om hon och Dennis och Livs kompis My kunde komma på kaffe, jätte trevligt!
 Dock kom de i kaoset när vi skulle vända hela vardagsrummet, men de hjälpte snällt till och vardagsrummet blev kanon, mycket större och ljusare.  Bild kommer när mina gardiner och taklampa kommit.
 

  Martin laga helstekt ryggbiff till middag med hasselbackspotatis och rövinsås med herricoverts (stavning?)  Så gott var det ! :)
  Efter middagen var vi helt slut men det blev en runda ut till Familjen Kollin så My och Liv kunde leka lite till och vi kolla film.
 Sen bar det hem och lägga oss för vi va så trötta, en väldigt bra natt med Liv blev det också!
 
Söndag morgon börja med go frukost i vardagsrummet framför tv.n och mys.
 Kl. 12 stod det tvätt på schemat och Martin åkte iväg med Kenneth för att handla och då passa jag och Liv på att sova lite.

När dem kom hem så satt vi o prata sen börja de med middagen så medans de laga mat gick jag och Liv ut och gunga med Annelie och Noel, det tyckte Liv var jätte roligt idag!
 
Efter maten tog vi en capuccino sen bada jag och Liv och nu myser vi i soffan med pyjamas och nyss ätit välling.
 
 
Nu ska vi ha mys med tända ljus resten av kvällen så hörs vi imorgon!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback