Mamma o Pappas hjärta

Liv har sen igår kväll varit täppt i näsa och hals, igår fick hon knappt luft och skrek av panik och kräkte massa slem!
 Idag har det varit bättre men värre nu på kvällen igen.. Helt okej så länge hon står upp, men sova då?
Usch, gör så ont att se, vill bara att hon ska må bra så jag hoppas verkligen att det inte blir värre med feber och hängig! :(
 
Mamma och pappa har varit här idag då pappa skulle dra om all El och byta alla strömknappar och eluttag till svarta även dimmer i Sovrum, Vardagsrum och Hall! :)
 Lillebror kom efter ett tag sen bjöd jag på middag, blev Tacopaj och en Ost & skinkpaj med sallad och vitlöksås till:)
 
 

Imorgon ska jag och Liv hem till mamma & pappa för de stänger vattnet här mellan 7-16 så jobbigt att vara hemma, så pappa hämtar oss vid 9 imorgon bitti :)
 
Nu ska jag försöka få Liv att sova något iallafall.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback