Utan dina andetag..

Jag har varit frånvarande i flera veckor igen, jag vet.
Men det har hänt en del och jag har prioriterat annat.
 
Jag börja träna för 3 veckor sen, tycker jag själv varit jätte duktig på den biten!
 Men än har jag inte ändrat kosten något speciellt, mer än bort med läsk och så i veckorna, men denna helgen blev de någon godisbit men inget mer, inte en droppe läsk!
 Men idag sker en stor förändring för både mig och Martin, alla kolhydrater ska bort och inget onyttigt alls, inte ens på helger ett tag framöver.
 Max en gång i veckan kankse de slinker in liiiite kolhydrater, beroende på vad man ska ha för mat, men ska försöka att undvika det så långt som möjligt, de flesta maträtter fungerar faktiskt utan potatis, ris och pasta.
 Men det komemr nog inte bli lätt, det är en stor vana att bryta.

Denna helgen jobba jag för första gången, gick jätte bra och var ganska skönt faktiskt att komma och tänka på annat.
Så långt vår fina personalgrupp har kommit och hur de förädrat stället jag lämna, känns inte alls som samma!
Ni är grymma!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback