1 maj

Igår kväll så bjöd vi över Sophie på middag, laga marinerad fläskytterfile (serveras kall) med varm potatissallad med smak av vitlök och rödvinsås med grillad tomat på bädd av sockerärtor och sparris, SÅ GOTT!
Till efterrätt blev det björnbärsmousse ( dock för lite björnbär i...)
 Efter middagen åkte vi ut till mina föräldrar för att gå till brasan i byn och där efter hem till dem på en kopp kaffe, vart inte hemma förrän 00.30, och det e tufft för någon som lägger sig runt 23 tiden annars! =)
 
Idag har vi först varit ute och grillat hos mina föräldrar, de va dock inte hemma men jag, Martin,Liv och Kenneth grilla korvar från korvhuset, alla de olika smaker blev det:)
  När vi kom hem var det dags för tvätt, så himla kul...
eller inte:)
Men det fick igång mig så när Martin och Liv somna runt 20 tiden så börja jag städa och nu är hela lägenheten top fin förutom sovrummet och tvätten är vikt:)
 
Nu ska jag också hålla kväll och njuta av min ensamtid!

Natti :*
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback