Förlovad!

Måndag idag = ledig dag! 
Idag blev det tvätt, Bakad potatis med kyckling från Amanos i Malmö och mys med mitt lilla ♡ framför Emil & Griseknoa! 
Underbart!

 I lördags fyllde jag 23, känner mig så ung, haha!
Då min svärfar fyller samma dag så blev det middag hemma hos dom med mina föräldrar efter jag slutat jobb.
När jag kom dit fick jag en stor bukett rosor av Liv och sen paket av alla.
Fick lite kläder, 2 presentkort på Lindex
Av mamma & pappa fick jag presentkort på Ikea som jag önskat mig.
Sen fick jag en silikon sprits och ett bakställ av Martin och Liv och jag kände mig jätte nöjd och tacksam!
Men efter mat och efterrätt så kommer Martin med ett paket till och jag blev så chokad!
Han hade egentligen sparat det tills vi kom hem och var själv men hans mamma tjata så på honom för hon inte ville missa det så han tog det där, så nu mer är jag förlovad!
Trodde jag aldrig, haha!
 Bröllop lär dock vänta men en vacker sommar dag så kanske det händer? ;)


Nu sover Liv så innan jag ska krypa ner i renbäddad säng så blir det lite mys med mitt stora ♡

P&k


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback