Jobbhelg!

Då var jobbhelgen över och det känns fantastiskt då jag får ganska mycket värk i magen och bak i ryggen när det blir för tungt, så egentligen undrar jag hur länge jag verkligen kommer kunna jobba till?
 Men idag och imorgon är jag ledig så det blir vila som gäller :)
 
Eftersom bebisarna ligger med moderkakorna i framvvägg så e de väl ganska klart att jag inte känner dem så tydligt, bebis nr 1 som ligger längst ner känns väldigt mycket som pirr vid blygbenet men bebis nr 2 känner jag aldrig, eller jo jag tror jag känt 3 gånger kanske små puffar men den ligger ju precis under navlen och fast jag tänker att där e mer fett, sen moderkaka sen bebis så blir jag ändå orolig att allt inte är okej, denna konstanta oro är ganska jobbig och jag försöker tänka positivt om allt! Dock ska jag unna mig ett Angelsound så jag kan lyssna så allt är okej där inne! :)
 
 Men, i torsdags så köpte vi bilstolar till bebisarna, det va två Brio babyskydd, ett år gammla för 1000 kr, jätte fräscha och fina, det gick inte att stå emot! Var en tjejkompis vänner som fick tvillingar sm sålde dessa :) 
 Vi har pengar så vi klarar oss, ja det har vi men jag har inte pengar till att köpa allt nytt bara för att det ska vara de senaste och dyraste. 
Hade jag haft obegränsat med pengar så klart att jag också hade velat köpa en Donkey men så blir det inte, men vi vill ha en ny vagn, ingen begagnad så vi kollar runt i barnvagns djunglen efter något vi vill ha men till rimligt pris! 
 Det kommer bli tufft att få ihopa det men det kommer lösa sig, vi har trots allt en dyr hyra, en tös på 2,3 år som också behöver nya saker och kläder efter årstider och hon ska självklart aldrig behöva stå utan något! :) 
 
Det kommer ett inlägg om min födelsedag i lördags och hur jag nu mer kan kalla mig Martins Fästmö och inte bara sambo :) hihi
 
P&K
 
 
12+0 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback