mys♡

Hoppas ni alla haft en lika bra helg som mig?
Denna helgen har bestått av så mycket kärlek och mys.

I fredags efter jobb blev det lite vila, då jag la mig fick jag 3 ordentliga buffar precis till vänster om navlen, så mysigt.
Tyvärr inte känns så mycket mer sen dess men det kommer nog snart hoppas jag, för jag längtar!
På kvällen blev det tjejmys hemma hos mamma med min systers döttrar och Liv, hon älskar att umgås med sina kusiner trotts att de är 10 och 7 år :)

I går blev det lek ute på förmiddagen och sen kom Martins mamma och syster hit och åt pizza.

Idag börja vi med en mysig frukost och sen blev det en tur till Mobilia för att köpa vinterskor till Liv.
Stadiun hade 20% på allt, även rea priser så vi hittade ett par Timberland kängor och ett par Everst vantar, båda till priset under skornas reapris, kanon!:)
Sen köpte vi med oss gräddbullar från Gräddbullerian och körde ut på kaffe hos mina föräldrar.
 När vi kom hem blev det middag sen tog jag och Liv en dusch och hon somna gott i min famn.
 Nu ligger denna mamma och i sängen och redo för sömn då ögonen svider, en dag utan vila tar all energi och jag hade kunnat lägga mig för natten redan vid 16 när vi komm till mamma & pappa!
Här kommer bild på Liv och Bulan :)
V.15 (14+4)

P&K

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback