140214

Nästan ett år sen sist.
Mycket hände förra året var av jag la ner.
Nu tänkte jag börja om med en ny gammal resa, men denna gången ska jag komma i mål, oavsett vilka hinder jag stöter på.

Första målet: fortsätta att ge vår dotter all min kärlek, hon är och kommer alltid vara prio 1 ♡

Andra målet: tänka på mig själv.
Jag mår så dåligt över min vikt.
Den påverkar mig mer än vad många tror.
Jag har problem i sociala miljöer, allt från att gå till läkaren, i affären eller bara att gå ut och ta en promenad.
Jag gör det, men vägen dit är lång, det går inte bara att ta på mug jacka och skor och sen gå ut.
Nej, jag måste gå på toa 2-5 gånger, svetten rinner, hjärtat slår sjukt fort och jaag mår illa.
Detta har jag levt med i många år, sen jag börja bli mobbad i 5 klass vilket fortsatte tills jag sluta gymnasiet har satt fler ärr än vad jag själv trott.

Sen att inte vilja gå ut och shoppa kläder är jätte tråkigt, kan prova 5 plagg som sitter kanon, sen provar jag ett som sitter hemskt.. då går jag inte ut och handlar kläder på någit år.

MEN största anledningen är att må bra, vara hälsosam och pigg och kunna finnas där för vår dotter.

Jag går sen början av Januari på viktväktarna och sen 2 veckor tränar jag nu även på gym.
Jag hoppas att jag inte sviker mig själv denna gången, men än så länge har jag gått ner 3 kg.
och då kan jag vara ärlig och säga att i början åt jag snabbmat vilket gjorde att jag inte tappa det jaag skulle ha gjort.
Nu efter 6 dagars ledighet och 2 gånger på gymmet per dag känner jag mig mer taggad än någonsin.



Postat av: Jenny

Du kommer lyckas,
Lika säker på det som att du är vacker!:)

2014-02-14 @ 22:07:58
Postat av: Sophie

Håller med Jenny där!
Är så otroligt stolt över dig gumman <3 Älskar dig kompis!

2014-02-14 @ 22:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback