Feb. 25, 2014

Stress & oro håller mig vaken.
Irritation och besvikelse nu mera en vardag.
Psykisk trötthet är bara förnamnet.
Men som tur är, tacksamheten till livet för min familj väger ganska lätt upp allt tråkigt.

Låtrr som jag är psykiskt sjuk.
Nä, bara trött och frustrerad över saker och personer, alltså vanlig livskris.

Ja, jag har tröttnat, på vad är inte ens lönt att nämna just nu, men bläää.

Iallafall! Jaag klara 80 min konditionsträning igår, hell yeah!👍


Idag blev det 20 min Crosstrainer sen styrketräning på det innan de va dags för jobb.

Nu ligger jag i sängen med magsmärtor, välkommen tillbaka, magkatärr.

Lyssnar på Livs andetaag och förstår hur rik jag är, får nypa mig själv i armen för att förstå att JAG fått lyckan att få lära känna, älska och vara mamma till denna fina tjej!♡





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback